Porównywanie obrazków/plakatów
-
Comparing these three pictures/posters... – Porównując te trzy obrazki/plakaty...
-
All three pictures deal with the topic of... – Wszystkie trzy obrazki dotyczą tematu...
-
There are some similarities and differences between them. – Istnieją pewne podobieństwa i różnice między nimi.
Wybieranie plakatu
Zwroty ogólne:
-
I would opt for picture/poster number... – Wybrał(a)bym obrazek/plakat numer...
-
The first/second/third poster appeals to me the most. – Pierwszy/drugi/trzeci plakat najbardziej do mnie przemawia.
-
To my mind, this is the most effective image. – Moim zdaniem, to najbardziej efektywny obrazek.
-
It stands out from the rest. – Wyróżnia się na tle pozostałych.
-
This picture speaks to me. – Ten obrazek do mnie przemawia.
-
It captures my attention immediately. – Natychmiast przyciąga moją uwagę.
-
It is my cup of tea. – To coś, co bardzo lubię / To w moim guście.
-
I’m mesmerised/enchanted by this picture. – Jestem oczarowany/a tym obrazkiem.
-
The design is eye-catching. – Projekt przyciąga wzrok.
-
The message is powerful / clear / thought-provoking. – Przekaz jest silny / jasny / dający do myślenia.
-
The slogan is convincing / persuasive / catchy. – Hasło jest przekonujące / chwytliwe.
-
I feel persuaded / convinced by this image. – Czuję się przekonany/a przez ten obrazek. ( wymowa !!! persuejded)
-
It makes me want to take action / find out more. – Sprawia, że chcę działać / dowiedzieć się więcej.
-
It effectively conveys the main idea. – Skutecznie przekazuje główną ideę.
Odrzucanie plakatu
-
I reject this picture because... – Odrzucam ten obrazek, ponieważ...
-
This one doesn’t appeal to me. – Ten do mnie nie przemawia.
-
I don’t find this picture effective. – Nie uważam tego obrazka za skuteczny.
-
The message is confusing / unclear. – Przekaz jest niejasny / mylący.
-
I’m confused by the message. – Jestem zdezorientowany/a przekazem.
-
It looks too chaotic / too plain / too clichéd. – Wygląda zbyt chaotycznie / zbyt prosto / zbyt banalnie.
-
It lacks a strong message. – Brakuje mocnego przekazu.
-
It fails to attract attention. – Nie przyciąga uwagi.
-
It doesn’t stand out. – Nie wyróżnia się.
-
It seems irrelevant / unconvincing. – Wydaje się nieistotny / nieprzekonujący.
-
I don’t think it would have an impact on the audience. – Nie sądzę, że miałby wpływ na odbiorców.
Dodatkowe zwroty do uargumentowania wyboru/odrzucenia
-
As for this poster,... – Jeśli chodzi o ten plakat,...
-
When it comes to choosing the best one,... – Jeśli chodzi o wybór najlepszego,...
-
Among the three, the most suitable one is... – Spośród trzech, najbardziej odpowiedni jest...
-
It matches the purpose of the campaign / performance. – Pasuje do celu kampanii / przedstawienia.
-
It is more emotionally engaging than the others. – Jest bardziej angażujący emocjonalnie niż pozostałe.
-
It could easily attract the target audience. – Może łatwo przyciągnąć grupę docelową.
-
If I am persuaded by this picture, other people would also be convinced and they would... – Jeśli mnie przekonuje ten obrazek, to inni ludzie również zostaliby przekonani i...
Komentarze
Prześlij komentarz